Aloha, mina korvar!

Ja, må han leva. Ja, må han leva. Ja, må han leva uti hundrade år... Grattis pappsen som blir 57 idag. Jag älskar dig! <3

Så nu är jag i Älvsbyn. Ikväll var alla syskon hemma. Ett fenomen som inte skådats på mången månad. Så det kändes jätteroligt. :) Åt en massa god ingridstårta också. Yum. :)

Helgen blev jättelyckad. Det var världens drag på farmen i lördags med jättegod julmatsbuffé och ett jäkligt bra team som showade och underhöll. Jag vågade mig till och med på att rida tjuren. För dom som inte vet så är ju Western farm, precis som det låter, westerninspirerat. Eller det är som i västern när man kommer dit. Så självklart har dom en tjurkropp som folk får testa att klamra sig fast på. Jag klarade mig till nivå 6. Det finns 9 stycken. Det var jäkligt kul men mycket svårare än det ser ut! Jag har fortfarande ont i vänster lår och ben... Undrar om jag spände mig extra där eller något. ;) Sen, vid 1 bar det iväg tillbaka till hotellet igen där vi stöp i säng. Jag hittade två skitsöta tomtar i guld när vi var i gallerian tidigare under dagen så min härliga andra del gick med på att stanna till 12 på söndag för att dom skulle hinna öppna och jag skulle hinna köpa dem. Nu pryder dom en del av tv-bänken tillsammans med stortv'n. :D

Imorgon är det kanin och "bara-vara-dag". Det ska bli så härligt. Sen är det grupparbete på onsdag och därefter en jäkla massa eget arbete och sen är det JUUUUUUUUL! :D Aah, så härligt! :D

Nu ska jag gå och lägga mig. Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0