Dan före dopparedan!

Heeej på er!

I förrgårkväll (måndag) var det pepparkaksbak, igår julklappsinhandling och idag - sista julklappsfixningarna, julgodisbak, vänträff och sen bär det av 10 mil ut i skogen! Imorgon, julafton blir det älvsbyn för hela slanten. Jag har förresten hittat en chokladlåda från Cloetta som jag KAN ÄTA! Halleluja! Ville bara säga det... Den är röd och vit och finns på ica och coop. 3 för 100:- om någon skulle vilja ge mig det. ;) Jag brukar ju oftast få sitta och dregla och se andra äta eller tvinga i dom de äckligaste chokladbitarna men i jul kan någon annan göra det på mig! Det är bra att även bli glad för small stuff. Nu hinner jag inte skriva mer. Mycket ska göras. Just det, vi ska ju storjulhandla idag också, jag och min karl så att vi slipper handla under mellandagarna och så, då min karl förresten jobbar. :( men det får gå det med! Bara måndag till onsdag. Sen blir han ju 24 på söndag. Wihii! Så jag ska försöka mig på att göra egenhändigt gjord tårta också! :)

Nu vill jag passa på och önska alla en magisk, underbart härlig....

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0