Freitag

Så var det plötsligt fredag... Vart tog veckan vägen? Det går så otroligt snabbt nu. Snart är det jul! :D Åå så härligt! I år blir det att fira jul på tre olika ställen. Första anhalten är hos Mattias pappa dagen innan jul, förmiddagen på julafton hos hans mamma och resten av dagen hemma hos mamma och pappa! :) Det är klurigt att få det att gå ihop men jag är så glad att vi ska vara hemma på kvällen, det om något tänker jag inte gå miste om! Och förhoppningsvis hinner jag hem redan till kalle anka. :) Jag vet inte riktigt vad jag har gjort i veckan... Det har varit en hel del skola, grupparbete, julklappsinköp och igår kom Jon, Louise och Saraaa! :D Så vi var en hel drös som spelade wii och åt tacos. :) Idag blev jag tvungen att åka in till Luleå, stiga upp halv 6 för att åka till skolan och prata med läraren i en kvart. Jää. Sen hemma 11. Nu funderar jag på att äta mjukkaka och sen sova en stund. Efter det måste jag plugga. Annars vet jag inte hur jag ska hinna. Mattias har förresten skurit upp tummen så han är också hemma. Mys. Det är bara det att det bara är jag som kan diska då. Typiskt. ;) Vi ska försöka få upp julgranen idag också. Det om något är också julkänsla! Alla dessa underbara små ljus och glitter. Myyyyyys! Måste förresten inhandla dom sista julklapparna i helgen eller till veckan. Har inte kommit på några till dom jag inte brukar ha problem med! Hmm... Nej, nu blir det mat och sen sängen! :)

Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0