Ja må han leva...

Idag fyller min andra hälft 24 år. Grattis baby! :D Så jag har bakat tårta och fixat runt. Nu ska jag och han sätta oss och spela mitt nya spel, New mario bros tror jag att det heter. Jag önskade mig det så jag fick det i julklapp. Annars har jag fått massa andra grejer, tillexempel fågelfrön! Nu kommer pippisarna att bli glada! Det var skalade solrosfrön så vi kommer inte heller att få en massa spill på balkongen. Och det är perfekt att jag fick det nu eftersom att det är typ en meter snö på balkongen vilket gör att dom inte skulle kunna hitta bröd om jag slängde ut det. Sen fick jag fågelmathållare jag också önskat mig! Dom ser lite ut såhär:



Fast dom har sugpropp så man sätter dom helt enkelt bara på rutan och så finns det två sittpinnar i vardera ände (dom har hål som på bilden) och så kan dom sitta där och knapra. :) Sen fick jag ett presentkort på att göra hål i öronen! Yes! Jag funderade först om jag skulle göra två i det ena bara, lite sjörövaraktigt sådär. Men så kom jag på att jag kör i båda och sen får jag väl göra ett till i det ena örat. Det blir nog jättebra. :) Sen fick jag böcker jag önskat mig och en hel del annat. Det blev ju en hel del omkringåkande hela julaftn så jag var ganska trött när det närmade sig midnatt. Vi hade förresten världens sötaste tomte som höll på att skaka av alla armarna. Gulliga mamma. :D Dagen efter julafton är också underbar! Nu har jag som tradition att stiga upp sent den dagen, ta täcket och lägga mig i soffan och se bra saker på tv (som Bones, som vi har nött järnet på) och sen ligga där hela dagen. Ljuvligt! :D Ska försöka ha någon fler sån dag innan vardagen kommer och knackar på. Men snart är det ju nyår också! Så då blir det att slappa på också. Häärligt! :D Har fått flera inbjudningar på nyår, vet inte hur jag ska göra. Men inte åka omkring i alla fall! Det är ett som är säkert, för jag blir så trött av det. Det var något mer jag skulle säga... Just det, igår var jag och mamma på mellandagsrean och jag fick en massa kläder. Såå härligt! :D Nu ska jag gå och joina mitt gull!

Kisses and hugs! /H


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Bästa resemålet? :)

2009-12-27 @ 14:20:02
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Alex

Tävling på min blogg längre ner på sidan , D&G parfym (the one 50ml) lottas ut ! ♥ // iubitaa

2009-12-27 @ 14:38:53
URL: http://iubitaa.blogg.se/
Postat av: Annika

HERREGUD!!! FÖRLÅT!!

Jag har med Mattias på min birthday.se-lista men jag har inte suttit vid datorn på flera dagar så jag missade påminnelsen!!! Hälsa grattis från mig och J-man såhär i efterskott!

Sen har du heller inte fått någon julklapp än. Grejen är den att november månad har varit hemsk, jag fick inga pengar från CSN, det blev ett missförstånd så du kommer få julklappen lite längre fram, år 2010 som snart närmar sig ;).

Hoppas det går bra!

Hoppas ni hade en härlig jul också!!

Här är det -23 grader sist jag kollade, brr!!

Kramar i miljoner! Hälsa alla!

2009-12-29 @ 19:15:12
URL: http://ieattheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0