Julfest

Tjenis! Sitter och skriver i lobbyn på hotellet där vi bor. Vi är här för att käka julbord på western farm. Mattias har försvunnit till något rum där dom har börjat värma upp inför kvällen. Jag tar det lugnt och väntar på dem här nere. Man hör på långt håll vars resten av flocken befinner sig. (Dvs alla påverkade elektriker) ;) Vi har varit här sen 1 idag, en timme innan vi egentligen skulle ha varit här eftersom att Mattias fick för sig att det var just klockan 1, så jag hade inte behövt stressa och glömma grejer. Men men, vi ska ju bara sova här inatt så jag klarar mig. :)

Sen fick alla brudar åka till farmen kring 2 eller något sånt och där fick vi klä ut oss till, ja, vad kan man kalla det... Showgirls? Det var korsetter, spetssingoallatoppar (hello BH!) och långa kjolar. Sen blev vi fotade. Shit vad jag skulle kunna ha såna kläder oftare! Man känner sig jäkligt fin i korsett. Problemet är bara att det blir lite svårt att andas. ;) så man fick typ dra efter andan innan man kunde börja skratta. Haha ;) cowboyen som fotade stod och modellerade om hur vi skulle stå och hips vips så ber han mig att ställa mig högst upp, i mitten, i någon sorts ballerinapose. HAHAHA vad kul det var! Men jäkligt jobbigt att stå med armen uppe så länge. Men det kändes lite smickrande att det blev just jag. ;) 

Efter det åkte vi tillbaka för att vila (åtminstone jag, det blev en Wii-uppesittarkväll med Erika inatt) och kring 7 åker vi ut till farmen igen. När vi var där tidigare hade dom redan börjat duka och det såg skitmysigt ut! :D Det skulle visst komma en rejäl drös med andra företag också så det lär bli tjockt med folk. Klockan 1 inatt går bussen tillbaka till hotellet och sen väntar härlig sömn och hotellfrukost. Yum! :D Sen bär det av hem igen, för jag måste göra allt skolarbete jag inte gjorde igår. Har ju sista skoldagen på måndag. Yes! :) Nu börjar det komma ner folk... Funderar om jag ska gå och joina dem. Men kom på att jag borde gå upp till rummet och hämta en grej jag glömde men jag vet inte om jag orkar. Vi bor på nionde våningen, dvs nio lååånga trappor! Om man nu inte vill åka hiss men dit är det världens kö. Jaja, jag får se hur jag gör. På måndag fyller pappsen år. Jaaa, tårta! Och så kommer alla att vara hemma. Det kommer att kännas såååååå härligt! Just det ja, jag får inte glömma att fixa klart med alla julklappar, det hade jag nästan glömt! Nu ska jag gå och se vart min karl tog vägen...

Tjingeling! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0