Montag

Hallojs! Idag snöar det. Yes, mer snö till folket! :D Jag tror inte att jag har varit så medveten tidigare om hur mycket snön egentligen ger mig julkänsla. Det ska vara snö på jul. Det hör absolut till. :) När vi var i Belgien var det så svårt att föreställa sig att det snart är jul. Okej, det var otroligt fina dekorationer och så, men alldeles för varmt för att ens vara i december kändes det som. Men nu har ju jag också vuxit upp med snö på jul, eller hela vintermånaden, så det är säkert därför också. :)

Idag ska vi ut med nosserna och städa. Det ska bli så kul för det var länge sen jag gosade med dem. Nu ska jag gå och äta lunch, sen blire att gå ut!

Hugs /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0