Montdag.

Howdy!

Idag är en tvättar, diskar, bakar (?) och åka-till-Älvsbyn-dag! :) Jag har mycket skola jag egentligen borde göra men det jag gör just nu får mig att må bra så det är huvudsaken känns det som. Stressen och allt med skolan får jag ta lite senare. Jag har tid till det och får ta mig tid. Har längre jullov än många andra så jag ska inte klaga. Bara göra upp klara riktlinjer om när jag ska plugga så jag slipper ha dåligt samvete och dålig koll på vad jag ska göra och när jag ska göra det.

Idag övveraskade förresten naturen mig. Det är snö överallt. Det är riktigt jäkla härligt. Okej för gult, dött gräs, men snö! Mmm! Jag lär ju bli less i mängder men just nu känns det väldigt välkommet. Detta betyder att vi kommer att få en riktigt vit jul i år. Jubel, jubel. :D

Läste förresten igår att Brittany Murphy avlidit, bara 32 år. Det är så sorgligt. Hoppas att hon mår bättre där hon är nu. :)

Nu ska jag ner till tvätten.

Toodiloo! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0