Saturday.

Howdy!

Jag somnade rätt tidigt i soffan igår. Vaknade där 6 imorse och gick och la mig i sängen. Härligt! Nog för att soffan är skön, men man kan inte sträcka ut sig på samma sätt. I need space när jag sover. Haha det brukar min karl få erfara! ;) Idag ska jag försöka mig på att baka lite julgodis så att vi har till jul. Grejen är att ju längre från jul jag gör dem, ju större är risken att dom är slut innan jul. Men jag ska nog ändå göra det så att jag hinner. Sen såg jag att affärerna här även har öppet imorgon. Sweet! För jag är inte klar med mina julklappsinköp. Idag tror jag att det mest blir bak, tvätt och plugg. Alla tre grejerna känns som att de måste göras. Plugget kommer först. Det blev förresten ingen granuppsättning igår. Jag hopppas att det blir idag istället. Huuuugs! /H


Kommentarer
Postat av: Sara

Så söööt du är! :D Ja, de är klart! ;) kvinnorna ska ju för tusan ta över sängen från karln sin ;)

2009-12-20 @ 12:49:29
URL: http://beginningoftheend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0