Skoor!

Howdy! För oss galningar med stora fossingar så rekommenderar jag verkligen Laredoute.se! Mina fötter, som drar 46:or ska jag försöka klämma in i dessa raringar på en storlek mindre:

                

Och det ska nog gå bra, hoppas jag. :D Igår var det ju kalas! Kul som tusan och en hel del folk. Jon och Louise gav Mattias två vapengrejer till Wiiet så nu känns det ännu mer verkligt att skjuta zombies. ;) Sen satt vi flera timmar och nördade med mitt nya spel. Det var superkul! Det blir roligare och roligare ju fler man är tycker jag. :D Idag har vi en del tårta som ska ätas upp, inte mig emot. Och så åker jag snart till Älvsbyn för en snabbsnoa där. Lillasyster åker tillbaka till belgiska landet idag! Eller imorgon landar hon där, men måste åka idag för att flygen går såna dåliga tider. Nu ska jag gå och äta tårta! Kisses! /H


Kommentarer
Postat av: marie

Oooh vilka fina skor :D vad bra att det finns internet! ;)

2009-12-29 @ 16:20:35
Postat av: marie

suck vad tvärt jag avslutade min post :P skulle skriva i slutet där "massa kramar!" hehe tokigt det kan bli ;P *massa kramar igen ;)*

2009-12-29 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0