Söntag.

Så var det söndag. Hej förresten! Igår blev det en julgransuppkånkning och sen en hel del pyntande. Jag älskar ljuset som julgransljusen ger! Sen bjöd Mattias mig på bio. Avatar. Som var mycket bättre än jag någonsin trott. Det är en film om livet, om allt det andliga och allt som finns runt oss som vi inte lyssnar till eftersom att jag tycker att vi är så blinda av... ja... av att inte kunna se allt fint i världen. Se den om ni får möjlighet! Om inte för själva handlingen så för den otroliga miljön. Vi hade kunnat se den i 3D men valde det vanliga, 2D, eftersom att det dels var dyrare i 3D men också för att jag lätt får ont i skallen av att se 3D och så känns det som att man vindar med ögonen fast man inte vill. Hursomhelst blev jag jätteinspirerad av filmen. Jag vill också vara en 2,5 meters blå exotisk skönhet med jättestora gula ögon och rastaflätor. Jag, vill, vill, vill! :D

Imorgon ska jag nog till Älvsbyn. Hääärligt! :D Då ska jag fixa dom sista julklapparna också. Var ner på stan idag och gick i mina kokheta täckisar. Nog för att jag gillar att inte frysa men nog var det härligt att komma ut i kylan igen. ;) Jag hittade julklappar till mamma och Mattias. Lovely! Nu är det bara några få kvar! :D Nu ska jag bege mig till Evve och hämta en bok jag upptäckte jag är försenad med att lämna in, hoppas att jag inte får böta!

Huggis /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0