Wii-day!

Nu har alla sweethearts farit, men snart kommer min BullisGullis hem. :) Steffe, Julia och Elin har varit här och nött mitt nya spel med mig. Det är såååå kul! :D Vi har hunnit köra en hel del andra också, ätit pizza, popcorn och choklad. Yum! :D Jag längtar redan efter dom. Men snart är det ju nyår och då kommer ju jag. :D Det där med nyår ja... jag som sa att jag inte skulle fara emellan... det blir nog så ändå. Men what the heck, det blir säkert jättebra. Vissa gånger får man ju göra så om man ska hinna träffa alla man vill träffa. :)

Jag har förresten satt upp mina fågelbollar idag. En har redan ramlat ner men jag vågar inte gå ut och frysa brallorna av mig för att sätta upp den så jag gör nog det imorgon. Ingen liten pippi har hittills vågat sig fram, men det är nog för att skatorna fortfarande håller koll på vad jag sätter ut på balkongen. Det kom en när jag satt och såg på tv och det var som att han undrade: "hey, vart är mitt bröd din gris!" och jag har ju lovat att sluta mata dom med bröd. Så nu är det fritt fram för småpippisarna så fort skatorna slutar med sin bevakning av våran balkong. Ikväll ska jag och älsklo fortsätta se Bones som har blivit en julsysselsättning. Bones är bra! Och så lättsamt liksom, fast det är lite småäckligt ibland. Nu ska jag gå och äta mer choklad och nu kom visst lillgrisen hem också! Yes! :D

Här får ni lite örongodis! Visst spritter det i dansnerverna!? Jag vill bara kasta kläderna och dansa galet. Men jag orkar inte... min wii-träningsvärk gör sig påmind. ;)



Kisses! /H

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja det var jättemysigt! :D Hur har er julhelg varit? Vad händer till nyår? Hälsa Mattias förresten! :D

2009-12-29 @ 20:15:39
URL: http://maaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0