Aa...

Så var simningen färdig. Åkte först ner på stan och hämtade ut SteveO's slalomskidor som jag kånkade med till bilen. Jag har verkligen inga muskler. Det kändes som att armen skulle gå av när jag bar dem (om jag överdriver lite) så jag bar dom på axeln. Känns så lyxigt att kunna ta bilen dit man ska. Sedan åkte jag och hämtade upp Evve och vi begav oss till simhallen. Herregud vad kvinnan (Evve) simmade! Som en liten raket! Själv paddlade jag på som en liten hund eftersom att jag nätt och jämnt håller huvudet över vattenytan. Det resulterade i ont i nacken. Men fy vad skönt det kändes i kroppen. Riktigt välbearbetad. :) Evve simmade som den galning hon är i en halvtimme (HELA halvtimmen!) medan jag småmaskade. Simmade väl i 25 minuter och inte alls lika snabbt. Men huvudsaken är att jag i alla fall simmade överhuvudtaget. Vi träffade Evves kompis där som var jättetrevlig. Sedan blev det bastu och därefter till Evve och sen till ica för att handla mat. Så nu sitter jag hemma och väntar på att den ska bli klar. Jag känner mig så ilsket inriktad mot min karl just nu, helt utan anledning! Så jag tror att jag ska gå iväg en stund så att jag lugnar ner mig. Nu känns verkligen att fortsätta tvätta skitjobbigt! Vad trött jag blev av simningen. Men skärp dig Hanna! Du är ingen pancho än! Nä, nu ska jag gå och kolla hur det går med maten. Imorgon är det skola igen, halvdag. Till helgen vankas chili con carne hos Carlssonparet där vi ska bidra med efterätt. Undrar vad det får bli...

Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0