ååå musik!

Vad vore livet utan musik? Mmm. :D Sitter och lyssnar på Bonnie Tyler. Låter säkert småtantigt men lyssna på hennes röst när hon sjungen Gun's and roses Sweet child of mine så förstår ni vad jag menar när jag säger att hon ger mig rysningar. Jag tyckte dock att hon just sjöng "and hary Martin" men det tror jag måste ha varit fel. Åå, vad dåligt jag hör! Min hörsel är skräp! Bara jag inte blir döv innan jag blir gammal. Det skulle liksom bli jättejobbigt eftersom att jag är så dålig på teckenspråk... Haha ;)

Igår var det schkola. Jag var taggad. Hade läst halva boken vi skulle läsa så I was really prepared. Jag hade tänkt plugga sen när jag kom hem också, men då lagade jag mat (linser och ris. Yum! nu har jag mat i 100 år framåt) och sen blev det prat i telefon och efter det hade jag och Mattias en deal sen igår att nöta hans nya Star wars spel (wii) så då blev det så. Idag kommer Evve!! Det ska bli så kul. :D Vi ska inte plugga alls. Skönt att göra något helt annat, ROLIGT! mitt i veckan liksom. Sen måste jag väl plugga, men det får jag ta då.

Måste förresten köpa mer blommor att ha här på köksbordet. Jag har blivit så beroende av det. Det är supermysigt! :D Tyvärr låter jag dom stå så länge att dom slutar se ut som blommor och vattnet blir geléaktigt och det är ju kanske inte lika bra... Måste slänga dom nuvarande på grund av det. Men nu ska jag sätta igång och städa så att inte alla dammråttor attackerar Evve när hon kommer. Sen måste jag diska också. Ååå.. Jaja, nu ska jag sätta igång!!

Kisses /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0