Aloha!

Det blev fika med Marie och Maria. Vi pratade om allt möjligt. Det var så kul! :D Det är bara trist att jag aldrig får arslet ur vagnen och gör det oftare. Men idag blev det! :D Sen följde jag med dem på systembolaget. Jag har aldrig varit där. Shit vad sprit är billigt! Inte konstigt att folk pimplar. ;) Jag hittade ett alkoholfritt vin som tydligen skulle smaka mycket persika. Är sugen på att köpa det så om jag vill pimpa till myset någon helg så får jag väl gå in och köpa det nu när jag vet vad som finns i alkoholfrittväg. :) Vi var även in på en pysselaffär och det kliade i mina fingrar. Jag vill ha så mycket! Men jag måste bita mig i händerna och tänka på vad det egentligen är jag behöver. Jag kan inte köpa mängder bara för att det är fräna grejer. Jag måste göra något av det också! Därför satte jag igång med ståltråden igår. Det var mysigt. Ska nog fortsätta ikväll innan jag och min karl sätter oss och ser nyaste Wallander, varvat med idol. Jag längtar. :)

Imorgon blir det marknad i Öjebyn! myys. Marknader är alltid så... mysiga! Jag gillar att gå 0,1 km/h och bara kolla runt och andas in myslukten. Ja, det är något speciellt med marknader. Det gör inget om jag hittar någon julklapp också. :) Jag kan inte säga det nog många gånger - imorgon ska jag även se New moon! Nu har Sara i Belgien redan sett den den lilla fuskrumpan. Så imorgon är det min tur! :D Hon sa att den var bra så jag behöver inte oroa mig. Det kommer den att vara. Funderar förresten på att ta hål i öronen för jag vill göra örhängen som jag kan bära! Tänk så coolt. Bara jag nu gör det och får lite fantasi så att det blir lite örhängen också. :) Oj vad jag hoppar mellan olika ämnen märker jag. Men jaja. Det är ju jag. :)

Nu blir det popcorn och ståltråd! Eller... det luktar potatis i ugn. Kanske min karl har gjort mat... Isåfall blir det popcorn, ståltråd och potatis!

Hugs! /H


Kommentarer
Postat av: Systeryster ElinPelin

Du MÅSTE ta hål i öronen! Jag drömmer om det hela tiden!! :D

2009-11-23 @ 08:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0