Älvsbyn

Så var jag i Älvsbyn! :D Har fått tag på böckerna till nästa moment i våran kurs som börjar på onsdag. Så för en gångs skull är jag propaird! :D (eller hur det nu stavas). Har även läst ut en bok som vi ska ha till måndag först. Yes! Tyvärr är jag ju sån att jag lämnar det jobbiga till sist. Så jag har ett kapitel ur den där jäkla djugående fysologisktpsykologisktmonologiskt riktade boken. Not good! Men till imorgon kommer det ändå vara fixat. Det måste det eftersom att jag har den tills dess. Sen måste jag plöja en annan bok under helgen. Men på lördag, kring 6 är jag pluggledig. För vi ska se New moon!!!!!! Jag längtar sååå mycket! Har börjat läsa trean igen nu. Får se om jag hinner tvåan innan lördag. Det ska bli sveinkul! :D

Nu ska jag upp med mamma på byn och handla. Sen blire mer plugg! :I

Hugs!!! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0