And so this weekend is over...

Yes, snart måndag igen och hel skolvecka. Ville borde innebära att jag är helt slut på fredag. Jag kommer inte ihåg sist vi hade en hel skolvecka. Och med det menar jag att vi ska in till Luleå alla fem dagar denna vecka. Det blir 2 heldagar (upp halv 6, iväg 7, hemma halv 6) om jag inte minns fel. Men det ska gå det med! I helgen har det varit en riktig besökakarlnssläkthelg så i lördags var vi på Öjebynsmarknaden och mös. Sedan blev det fika hos hans moster och därefter iväg för att äta mat med mina sista's and brotha och sedan New moon. Som var så bra. Som var så bra att jag bara ville gå in i filmen och krama Jacob. För han är så bra. Jag vill också ha dom där mysiga kramarna och den starka vänskap som finns mellan Bella och Jacob. Men istället får jag krama på min egen karl. Och det är ändå allra bäst. :D

Idag blev det en hel del Älvsbyn. Mormorsbesök (min karls ursöta mormor), sedan till svärmor och bullar och därefter hem till mamma och pappa för att hämta lite spel och grejer. Jag hann snabbgosa med kaninerna också. Vad jag saknar alla! Det vore så skönt om vi kunde bo i Älvsbyn. Då vore det så nära till alla. Men samtidigt är det så bra med Piteå också, det är ju bara en timme bort. En timme, inte mer. Så jag ska inte klaga. Har hunnit plugga lite ikväll också. (!!!) ;) och nu sitter jag här i väntan på att vi ska gå och lägga oss. Nästa helg blir det middag hos svärmor förmodligen och kanske ut och titta på nakna killar. HAHAHA! Det är något stripteasegrejs på kalle's och kanske jag orkar masa mig dit. Men jag får väl se. ;P

Nu är Louise i det belgiska landet med Sara. Jag vill också vara där!! Och andas in på den konstiga lukten. Förvånas och uppskatta värmen och bara vara med! Men jag får vänta tills den 18:e när jag får sniffa och krama på min underbaring till syster. Nu stängde min karl av datorn. Ett säkert tecken på att det är sängdags.

Godnatt alla! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0