Bio.

Så var vi hemma från Luftslottet som sprängdes. Den var så bra! Jag höll på att skita ner mig i slutet när Lisbeth jagas av den där tyska, stumma jätten. Jag måste antagligen halvt ha kramat sönder Mattias hand också. Jag rekommenderar den verkligen! Vilken revanch Lisbeth får. Moahahaha! Jag gick och hoppade omkring påväg till bilen. Jag vill också vara stenhård och cool! Men nog är jag glad över att ha sluppit hennes uppväxt. Usch! Och tänk att det finns barn som faller emellan! Det är inte konstigt att de blir känslomässigt skadade. 

Så nu är vi alltså hemma. Ska hoppa i säng snart.

Jag: Jag tänkte raka mig här på sidan (som frisyren som Lisbeth har i filmen)
Mattias: ...
Jag: Sen tänkte jag göra en massa hål i öronen.
Mattias: ...
Jag: Sen tänkte jag måla mig jättesvart runt ögonen. Skulle du älska mig fortfarande då?
Mattias: Hahahaha Näe!

Nu ska jag försöka köra lite HV innan det blir sängen.

Godnatt alla! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0