Evve-dag

Hohohohooo vad kul vi hade idag... Jag tror att jag har druckit litrar med te. Vi har ätit, fikat, pratat om allt och inget och spelat wii. Evve har svurit över förlusterna i Mario Party medan jag har legat och skrattat eftersom att det har låtit så kul. Det har varit en superhärlig dag som vi måste göra om massa fler gånger. Imorgon ska vi och simma bort lite av allt vi åt. Det ska bli härligt men jag oroar mig redan för att få kramp och drunkna. Min kondition är ju ungefär - 200. Funderar på att sätta mig och plugga men har inte riktigt ork för det. Frågan är om jag orkar imorgon heller. Det är nog lika bra att sätta igång idag så behöver jag inte få stress imorgon... Så får det bli! Men först: MAT!

Gnu... Hur säger man det när det är flera? Gnuar?

När min lillebror var liten kunde han inte säga skinnskalle. Han sa skinkskalle.

Hahaha oj, oj... Jag kommer inte alls ihåg allt vi sa. Men kul var det! :D

Tjing! /H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0