Fredag!!!

Aloha!

Så var det fredag. Och igår var det torsdag. Då skrev jag ingenting alls. Jag hade långdag och kom hem till en ren diskbänk (jaa! jag måste lära mig att diska efter maten så att jag slipper ett berg som växer med tiden) så det var bara att käka. :D Sen kom Jon och killarna spelade WoW medan jag körde HV, sen körde jag och Jon wii sport och jag kan meddela att jag åkte på spö i tennis. Däremot tog jag igen det i bowling och baseball. Sen skulle vi kolla hur gamla vi var. Jag var 64. Oj, oj, oj. Jag börjar verkligen bli gammal! ;) Jon blev 46, den lilla fuskisen. ;) Sen såg vi Hulken med Edward Norton och åt glass, bullar och chips. Mmm. :D Så det blev en sen men kul kväll. :D


Till helgen ska vi förmodligen fara till Älvsbyn och äta hos Mattias mamma och kanske se Luftslottet som sprängdes. Ska bli jättekul, för jag har längtat efter den filmen. Det är jäkligt kul att dom kom ut ganska tätt också, så att man slipper att vänta i evigheternas evighet och då har glömt vad som hände i de andra filmerna.

Idag har jag skola, pass 3 och 4 (Klockan 1 till 4). Föreläsning om olika kommunikationsformer såsom TAKK. Spännande. :) Så nu ska jag gå och börja göra mig i ordning så att jag slipper att vrålcykla till bussen som jag fick göra igår.

Peace out! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0