Howdy partners!

Hej hej! Igår var det kalas för SteveO. Han börjar bli så stor! Men samtidigt, när han moonar för oss framför tv:n så kan jag ändå känna mig lugn, han är inte vuxen än. ;) Så igår var det kalas. Mat i mängder och bowling. Jag sög. Vart har mina muskler tagit vägen? Kloten var liksom otroligt tunga... Så idag har jag träningsvärk... i vänster skinka. Undrar varför det inte känns något i armarna? Nåja, det kommer väl imorgon. ;)

Idag har jag, JullanBullan och ElinPelin varit i Luleå och handlat julklappar och grejer. Jag köpte presentpapper för 100 spänn. Det är så typiskt mig. "Nej, jag har inte råd..", "åååå, det här vill jag ha! men jag har ju inte råd..." "Ååå PRESENTPAPPER!!! jag har rååååd!". Skumt egentligen. Och slösigt. Men det är en lite hobby att slå in paket så jag unnar mig faktiskt presentpapper i mängder eftersom att det är det enda skapande jag gör just nu. Det är något jag måste sätta igång mer med. Att skapa! Jag mår bra av det, det vet jag ju själv. Och ändå slutar det med att jag sitter och nördar framför datorn eller HV. Jaja, jag ska bli bättre. Kom förresten på idag på Tiimari att jag ska göra egna julkort i år. Då ska jag pyssla och piffa på. Det ser jag fram emot. :D

Sen, i Luleå upptäckte vi butiken Lush som jag inte har ägnat så mycket uppmärksamhet tidigare. Men idag var vi in och sniffade och kände på ALLT! (typ) och drog med oss massa påsar hem. Häärligt! Min karls känsliga näsa slog dock igång nu när jag kom hem så jag har duschat. (För min egen skull, hans näsa får härda ut i vanliga fall). Så nu sitter jag här med risgrynsgrötmage och längtar till jul. Jag ser fram emot att HELA familjen ska vara tillsammans, då det alltid saknas någon (SARA!) så det kommer att kännas ljuvligt! Men jag och min karl har inte bestämt oss hur vi ska göra med julen och det. Men det kommer att lösa sig. Det kommer det. :)

"Nu har vi jul, här i vårt skjul."

Nu ska jag gå och försöka dra med mig min karl för att se på någon film. MYS! Vi har ju inte träffats på evigheter känns det som! Så jag ska vara extra klängig ikväll. ;) Imorgon är det kalas hos Evve! Såå kul. :D Då får jag klä mig i lite andra kläder. Det är kul att klä upp sig (när det passar).

Gullet (när han brottat ner mig och hållit mig fast utan ansträngning): "Det blir inga barn på länge!"

Toppen. Nu är det inte bara det att jag måste börja äta kött. Nu måste jag bli starkare också. Jag kan se mig själv som förstamamma vid 40. Ingen vacker syn! haha ;)

Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0