Hujja.

Min hjärna känns som smör i solsken. Som korven över eld. Som glass i näsan... Ja, ni fattar. Lång men rolig och lärorik dag. Vi filmade våra samtal och det var tufft! Bara det att veta att någon annan ska titta och begrunda mina misstag. ;) Fast där tror jag att min fokus är väldigt fel. För det är ju en lärandesituation. Jag fick mycket gott ur allt jobb idag. Imorgon är det bara halvdag. Härligt! För jag behöver verkligen städa. Och tvätta. Och plugga. Och sova. Ja, ni fattar. Nu borde jag egentligen ta itu med lite skolarbete när jag ändå är på skolan, måste vänta till halv 5 på bussen. Men jag vet inte om jag orkar. Har i alla fall gjort allt klart inför morgondagens lektioner. Lovely! Och väldigt förvånande. ;) Sen, på eftermiddagen imorgon måste jag göra allt jag inte orkar idag. Kanske jag kan feja lite ikväll. Men det lär inte bli mycket. Vad jag gnäller. Jag ska vara glad för det jag har. Att jag ens har en lägenhet att städa. Haha ;) Nästa vecka kommer min svägerska och sover här på obestämd tid (haha vad roligt "svägerska" låter!!) Erika alltså. Då blir det nog en hel del mario party och guitar hero. Jaaa! :D Måste dock tjuvvärma upp lite tror jag. ;) Kanske redan ikväll? Hehe...

Nej, nu SKA jag plugga tills bussen går.

Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0