Långdag

Känns som att denna dag har varit väldigt lång. Varför vet jag inte riktigt, var bara på skolan till kring halv 2. Annat blir det imorgon då vi har heldag. Men det är nog detta mörker. Jag blir galen på det! Det blir liksom inget ljust ljus utan är bara haldisigt och grått och sen går solen ner. Nåja, bara snön kommer så kommer det att bli mycket ljusare, mysigare och julvänligt. :D Var ute och gick en halvtimma när jag kom hem. Jag inspirerades av hurtevve. :) Jag måste plugga ikväll, för imorgon ska vi spela in på film hur kass jag känner mig som handledare. ;) Men det ska nog gå bra! Bara jag får ändan ur vagnen och börjar plugga. Först måste jag däremot äta. Jag är sveinhungrig!

Så nu blire mat!
Hugs /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0