Montag.

Good morning!

Jag satte igång redan från det att jag steg upp, kring 8, med att plugga. Så det känns bra. :) Nu har jag ätit lunchfrukost och ska snart sätta igång med att plugga igen. Frågan är bara om jag ska fortsätta läsa boken "utskälld" eller sätta igång med någon av högen med uppgifter som vi har. Jaja, jag får se.

Känner mig förresten lite halvasiatisk, inget illa menat, men mina ögon är alldeles igensvullna av all gråt från igår. Gissa vad jag gjorde? Jo, jag tog mig allt igenom Titanic. Sen grät jag i en halvtimme. Jag kom på en massa andra grejer att gråta för så det tog ett tag men var rätt skönt. Jag tänkte bara hela tiden på när Rose ligger på den där dörren, att det är jag och att Jack är Mattias och då blev det ännu sorgligare! Sen kom Mattias och skrattade åt mig och tröstade mig genom att förklara att om jag inte slutade gråta så skulle han inte kunna krama mig eftersom att jag var blöt över hela ansiktet och nacke (jag låg ner när jag såg filmen).

Jag: Uäääää, jag tänker aldrig åka Finlandsfärjan!
Mattias: Men vi ska ju till Gotland! Hur ska vi ta oss dit då?
Jag: Vi får flyga dit! Uääääääää!

Ungefär så lät det resten av tiden innan vi gick och la oss. Men jag håller verkligen kvar vid det. Jag vill inte åka båt mitt ute på havet i isbergstider. Kanske om jag får ha våtdräkt på mig hela tiden och kan släpa med mig en liten jolle så kanske... Men bara kanske... ;)

Nu ska jag sätta igång att plugga igen. Vi ska ju på bio ikväll så jag måste få grejer gjorda om jag inte ska få stress ikväll.

Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0