Myys.

Så är det kväll i äkta mysanda. :) Pommes fritesen är i ugnen. Burgarna står på spisen och jag har godis i skafferiet. Ljuvligt! :D Jag är nyduschad också, känns så fräscht och härligt. Sen har jag köpt tre nya filmer (för 100 spänn). The village, the astronauts wife och en annan om en dvärg, en tjej och en basketkille eller något. Undrar bara vilken jag ska se. Ska hinna se lite idol också hade jag tänkt. Jag vet att folk säger att the village suger men jag har bara sett den en gång och tycker inte alls att den var så gräsligt dålig. Sen är Johnny Depp med i film nummer två så den lockar också. Jag får väl se hur jag gör. :)

Har även alkoholfritt persikovin i kylen som jag ska testa. Jag kom inte hem så sent som jag trodde att jag skulle göra. Hade bara en lektion då läraren var förkyld. Så jag fick skjuts med Evve hem (thanks, sweet!) så jag hann handla vin (persika, jordgubb och rosé, alla alkoholfria) och sen fara på coop. Min förhoppning var att min karl skulle komma och hämta mig efter att jag handlat färdigt. Kändes som att jag ringde ett hundratal gånger utan att få kontakt så jag fick kånka hem allt! som tur var (det är bra, fokus på det positiva!) var jag sen till bussen imorse så jag hade fått lämna den vid busskuren vid strömbacka så jag slapp knalla hela vägen. Väl hemma så tappar jag alla flaskor i backen när jag ska pressa in cykeln i det överfulla cykelförrådet. Men alla höll. :) Mattias kom strax efter mig. Han hade glömt nycklarna hemma imorse och hade knallat runt i väntan på mig. Mobilen hade han också glömt. Det var jäkligt tur att jag gick hem då jag hade tänkt sätta mig och vänta på coop på att han skulle svara. Så det gick ju himla bra ändå. Fast nu har jag alldeles ont i axlarna och speciellt i min wii-arm från igår. ;) När jag frågade Mattias om han inte sett mig när jag kom, eftersom att han kom alldeles efter mig så sa han att han bara trott att det var någon alkis som skramlade med flaskor (det var då jag tappade alla flaskor i backen).

Nu ska jag gå och kolla maten. Ha en härlig fredagskväll alla!
Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0