Så var det vardag igen...

Och skola. Kom hem halv 6 nu ikväll och spenderade så lång tid i duschen att jag måste ha fyllt en mindre pool. Det är ljuvligt. Min alldeles egen massage och avkoppling (vrålhett vatten och väärsta forsen). Nu sitter jag bara och nördar här på datorn. Har pratat med Sara om förlovningar och babysar (haha dock inte egna, det är alla andra som ploppar ut babysar till höger och vänster som vi pratade om). Alla verkar vänta barn just nu! Värsta babyboomen här i norr. Och jag kan ju säga att jag inte är helt opåverkad. Men ingen bebis än. Nej, nej. Jag drömmer fortfarande mardrömmar om det på nätterna fast jag kan längta på dagarna så det är nog icket dags än.

Igår fikade jag som en mindre gris hos Evve och fick med mig fika hem. Mums! Funderar på att gå och sno lite tårta från kylen men jag borde hålla mig till min apelsin som torkar bort på diskbänken... Jo, jag ska baske mig gå och ta den och se lite på 2 and a half men innan jag slocknar. Långprommis väntar imorgon (för att få tag på alla böcker jag behöver, då är det bra att slå två rumpor i en smäll).

Ha det gott ljuvlingar!
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0