Saturday.

Åå, jag sov så länge idag! Härligt, härligt! Vaknade av att min karl rasade ner på mig och började peta på mig. Hade varit skönt att sova men det var bra att han väckte mig. Annars hade jag kunnat sova fortfarande. Sedan bar det av ner på stan och vi handlade julgardiner och lite pysselgrejer (vi ska göra egna julkort i år. Yes! :) och sedan bjöd han mig på pizza. Yum. :D När vi kom hem satte vi igång med att städa. Julgrejerna ska upp! Det blir nog dock imorgon, för jag är fortfarande inte klar med dammtorkningen. Varför ska allt ta så länge när jag gör något? Mattias har hunnit dammsuga hela lägenheten och diska monsterdisk. Så det är jag som ska dammtorka och skura. Toan tar vi nog tillsammans imorgon. 

Imorgon är det skyltsöndag. Åå så mysigt! :D Det blir nog i Piteå i år. Får se hur julkänslan infinner sig där. Det lär nog vara packat med folk. Men det är något härligt med det också. Inte jämt, men just på skyltsöndag och så är det trevligt. :) Jag hoppas på att vi ska se Luftslottet som sprängdes imorgon, då det egentligen var tänkt att se den idag i Älvsbyn, men den gick inte då. Så vi får se vart och när vi ser den. Men vi ska i alla fall göra det. :)

Nu ska jag fortsätta dammtorka om jag ska hinna se någon film och äta godis. Ja, det är bäst att jag sätter igång.

Här får ni lite nostalgi.



Kisses! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0