Slarva!

Ja, nog är jag en slarva alltid. Jag hittade inte julstjärnan till en början när vi skulle börja pynta och vi letade i alla skåp och i förrådet. Tillslut gick jag ner ytterligare en gång och då hittar Mattias samtidigt stjärnan i ett överskåp i hallen brevid strykjärnet. Fråga mig inte hur jag fick för mig att lägga den där. Sen, nu ikväll, så kom Mattias på att vi ju har julgardiner. Frågan var bara vars jag hade stoppat dem. Jag hittade dem själv tillslut. Jag har liksom halvkoll oftast, vart grejerna borde vara men oftast så är dom ju inte där. Nu låg dom faktiskt där jag trodde att dom skulle vara. :) I samma veva hittade jag två svarta örngott, Jaa! Vi behöver dom! Frågan är bara vem som la dom i en cooppåse och knycklade in dom längst in i skåpet där vi har alla spel. Jag tror att jag vågar mig på en gissning... ;) Nu ska jag äta mjukkakan som jag och Mattias köpte. :) Och jag tror att jag faktiskt ska ta och våga att se titanic. Men då får karln vara beredd på att skura igen, som jag kommer att gråta. ;)

Vi höres! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0