Snart heelg!

Godkväll!

Ikväll har jag lagat plättar åt min karl and I succeded! :D Förra gången blev jag sur av alla klumpar och att dom brände fast. Men nu lyckades jag! Dom blev supermumsiga. :D

Imorgon ska jag plugga och fika med Marie och kanske Maria på stan. Det ska bli så roligt, för det var så länge sen jag träffade någon av dem! Att det alltid ska gå så lång tid emellan. Men det blir väl så när alla har sitt. Och jag har alltid något att göra i skolan känns det som. Usch.

Idag hämtade jag förresten ut the golden tickets till NEW MOON! så nu är dom fixade och vi behöver inte vara där två timmar innan och köa i en. ;) Ska läsa trean lite ikväll när jag pausar från pluggandet. Mattias ska snart iväg och svettas med sitt jobbargäng. Dom ska spela innebandy och ha kul. :)

Jag sa ju att jag skulle visa några foton från storforsen och här kommer ett par!



Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0