Sol, fåglar, kyssar och te.

Morning! Eller morgon och morgon... Klockan är 12. Men för mig är det morgon fortfarande. Idag är det soligt ut, SOOOL! Det var så länge sen känns det som. Det har blivit en hel del datasittande här på morgonen, tog en paus för ägg och te och sen för att värma upp mjukbröd till fåglarna som sitter ovanför vardagsrumsfönstrena och pickar som galningar. Nu har dom fått frukost i alla fall. Men pickandet har inte slutat, för nu har dom en massa mat att picka i sig. Jaja, det är ganska hemtrevlig och mysigt att se dem flyga in och ut från balkongen. :)

Har suttit och tittat på en massa best movie kisses på youtube och blivit värsta myslängtande! När min karl kommer hem ska jag hoppa på honom, vare sig han vill eller inte. Haha ;) Frågar ni mig så är The notebook filmen med absolut underbarast gos. Den är så underbar och liksom vanligt mänsklig, kanske därför jag får såna känslor när jag ser den. Paret i filmen, som och blev ett par efter filmen (vet dock inte hur det är nu) fick bland annat pris på MTV-gala för bäst kyss (för nåt år sen) och det är så HETT! Kolla här:



Hohoho nu låter jag värsta kyssgalningen. Men det är så härligt att se på. Haha om jag skulle göra så på Mattias när han kommer hem så kommer han att välta. HAHAHA!

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga. I gotta do it!
Kisses (hahaha) /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0