Sundag.

Howdy!

Jag har just kommit hem från stan. Jag och Mattias åkte ner och gick omkring och insöp julruschens härlighet. :) Vi investerade i ytterligare en pappstjärna som står på en svart fot. Det blev jättefint. :) Jag älskar pappstjärnor och julbelysning överhuvudtaget. Det blir ett sånt otroligt mys-ljus! Så alla julgrejer är alltså uppe nu. Jag skurade klart imorse eftersom att jag inte orkade göra det igår så nu är det rent och juligt. Härligt! :D :D Det är bara toan kvar som vi skulle ta tillsammans med vi lär inte orka ikväll så jag gör det nog imorgon. Nu fattas bara lite juldofter också. Kanske jag borde köpa lite nejlika och stoppa in det i apelsiner. Men jag vill inte offra mina godingar som apelsin faktiskt är *addicted*. ;)

Sen fikade vi också på stan och nu är vi alltså hemma igen. Vi fick även med oss lite mjukkaka som vi ska knapra på ikväll. Jag funderar om jag ska se titanic, men jag lär ju gråta tills jag torkar ut så jag vet inte. Vi får se. Imorgon blir det Luftslottet som sprängdes. Nu har vi hämtat ut biljetterna! :D

Nu ska jag gå och vara trevlig med svärmor.

Hugs, hugs, hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0