Tjosan i trosan!

Morrn! Idag är det tvättdag. Jag har liksom inget val då alla sockar och trosor är slut. Varför väntar jag alltid tills det blir så? Finns det någon mer än jag som gör det?? Det ger mig också en god ursäkt att ta en paus i pluggandet (som jag inte ens börjat med än). Som alltid kommer jag på andra saker jag borde göra än att plugga. Nu på morgonen har jag suttit och vikt ihop plastpåsar eftersom att våran pås-låda var överfull. Senare idag blir det simning men innan dess måste jag verkligen ta i med hårdhandskarna med mig själv. Här ska pluggas! Igår när vi skulle sova höll jag förresten en liten monolog för mig själv. Jag måste nog träna på att lyssna på vad Mattias egentligen säger:

M: Det känns som att jag har något i halsen..
Jag: Är det en liten gris?
M: Nej, det är som torrhosta...
Jag: Vi har då inte tid med någon svinis. *sniffar på händerna* mina händer luktar vitlök!

Ciao Bellor! /H


Kommentarer
Postat av: Evelina

då är juh verkligen denna kursen vi läser nu om kommunikation och svåra samtal ypperlig =)

2009-11-05 @ 15:25:34
URL: http://evelinasandberg.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0