Tuesday

Oj vad pussgalen jag lät igår ser jag nu... haha ;) Det blev inte så mycket påhoppande eftersom att jag gick ut en långrunda (!!!) innan min karl kom hem. Så det blev väl mer ett slött "hej gullet!". ;)
Idag blev det en tidig morgon, upp 7 för att ta igen allt ickeplugg som jag gjorde igår. Så nu har jag hunnit läsa ut en av böckerna vi ska ha läst. Dock inte den det är mest stress med. Det är så typiskt mig. Tar det som jag har mest tid med först och lämnar det som är bråttom. Nåja, alla har väl mer eller mindre skumma grejer för sig som de gör. Jag håller på och häller i mig min fjärde eller femte kopp te (grönt te - japansk jordgubbs colada) skitgott! Jag kan väl däremot erkänna att jag inte enbart pluggat. Har diskat också (bra!) och kollat på en massa skitroliga Home videos på youtube. Jag älskar när dom har lagt till tal. Hahaha :D Vill ni skratta så kolla där! Jag väntar på pappa nu, vi ska och äta och sen följer jag med till Älvsbyn. Jag ska få köra hem. Jaaa! :D Funderar om jag ska få en promenad och gå ner på stan och möta honom... Jag får se.

Här är mitt favoritavsnitt från youtube:



Hohoho kolla på 0:29 och 5:10. HAHAHAHAHA!

Kisses! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0