Wakeypakey!

Morgon! Nu har jag sett klart en gammal film som jag började med för någon dag sen. The mayor of casterbridge eller något sånt. Den var DÅLIG! Alla dog typ. Usch, jag gillar inte såna filmer. Ska se Jane Eyre senare idag för lite omväxling och kärlek. Den är så bra! :D Men först måste jag plugga järnet och sen gå den där långpromenaden som helt plötsligt inte alls känns lika härlig. Men I gotta, så det ska göras! Vädret kunde dock vara lite roligare. All snö är numera borta och det är +2! Då kommer jag i alla fall inte frysa när jag går. :)

Always look on the bright side of life!

Drömde förresten igår att jag blev sjuk och funderade på att ta vaccin. Men ännu har jag inte känt något. Jag äter ju apelsin i mängder (C-vitamin) så det är bra! :) Igår fortsatte vi förresten med våra handledande samtal på skolan, vi sitter två och två och turas om att berätta om olika dilemman som vi har för den andre som ska försöka guida och ställa frågor så att vi kan komma fram till olika lösningar och det känns så härligt varje gång! För det för mig verkligen framåt i mina dilemmor. Maria är en urbra lyssnare och handledare!!

Jag skulle ju förresten se 2 and a half men igår, men när jag hade masat mig ut i köket och hämtat min apelsin så var det slut. Typiskt! Istället blev det lite paradise hotel. Och jag säger bara HA HA HA HA HA! Så pinigt! Med massa slemmiga, övermuskulösa brats och megamakeade kvinnor. Uschiamej. Jag skulle aldrig vara med på något sånt. Inte för att någon skulle fråga heller. Hehehe

Nu blire plugg! Hug! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0