Winterland

Hallojs!

Det blev inget bloggande igår. Jag hade fullt upp med att vara ute med die kaninchen, städa hos dem och tvätta lillMaggies öga. Så nu ska det bli bättre förhoppningsvis! Resten av dagen försökte jag plugga och flög mäskligt flygplan med Jullan. Det gick inte så bra eftersom att hon var 5 år då vi gjorde det sist. Eftersom att det var 9 år sedan så har hon blivit lite större. Så idag har jag lite ont i låret. Jag undrar varför. ;)

Idag har jag varit till storforsen och fotat igen. Ljuvligt! Jag hade med mig matsäck i form av ostmackor och varm choklad som jag spillde över mig själv. Myys! (inte spillandet men det varma chokladen och mackorna). Det blev bra foton! Fotad både vid hotellet och själva forsen. Jag blir helt upprymd av naturens fantastiskhet men lite paranoid av att vara själv också. När jag parkerade på parkeringen stod det en gammal saab där också, så jag skickade ett sms till mig själv.

Om jag hittas mördad så kan det vara den som äger en vit saab med registreringsnummer XXX-XXX.

Sen kom jag på att dom förmodligen skulle ta min mobil efter att dom dödat mig och att dom skulle hitta meddelandet. Men det blev aldrig någon risk. Jag klarade mig helt oskadd. Men med något förfrysta tår. På vägen hem skrålade jag som vanligt och såg tre rådjur (!!!). :) Lite konstigt känns det, med alla nya hastigheter men det är härligt att köra fort. (till en viss gräns). Nu ska jag fara till Eelin och stoppa in fotona på datorn eftersom att det inte funkar här eller i Piteå (jag är alltså fortfarande i Älvsbyn). Och så ska jag kika på alla finurliga pysselgrejer som hon gör. Jag vill också vara så inspirerad!! Imorgon fyller Steve O 17, då blir det maat och bowling! Sen Luleå på lördag och leta julklappar, bra att vara ute i god tid och sen Evve som blir 23 på söndag. Full helg alltså! Hääärligt! Nu måste jag gå om jag ska hinna till Elin! Sen ikväll har jag tvingat mamma att vi ska se Jane Eyre. Såg en version igår natt och idag på morgonen och han, ja, nu har jag glömt hans namn, har sååå tjusiga ögon!! Mmmm. Så nu måste jg har lite omväxling, så ikväll blir det en annan version. Haha. :D

Ska försöka få upp foton från idag ikväll! :)

Krams! /H


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahaahahahhahhahahahahahhahaahahhha! Så typiskt DIG! ;) hahaha! :P Vilka tankar ;) Men man kan väl aldrig vara "too careful?" ;) SÖtiS! Äääälskar dig!

2009-11-12 @ 20:37:43
URL: http://girlaloneinbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0