Wohoo kläder!

Howdy! Jag har spanat efter ett par skinnliknande (men ändå inte) brallor och hittade ett par svinsnygga på H&M för länge sen, men jag köpte dom inte. Jag gjorde det idag! Trodde inte alls att dom skulle finnas kvar med det gjorde dom visst. Dom är låga och har dragkedja längst ner på benen. Sen hittade jag ett par shorts som går ganska högt upp (en bit över naveln) på cubus som jag också fick med mig hem. Yes! Nu kan jag inte säga att jag inte har något att ha på mig när jag och gullet åker iväg till Western farm med hans jobbgäng den 12:e. :D

Idag var det bara halvdag. Ändå är jag riktigt trött. Jag får se till att komma i säng tidigare ikväll om jag ska orka. Sitter och lyssnar på Gaga medan min sambo (haha så coolt det låter!) står och fixar med spaghettin. Ikväll ska jag äta biff! (veggie) :) Det är inte heller vilken låt som helst som satt sig på min näthinna. Det är:


Lyssna speciellt på 04:06. Mmmm! Jag tyckte att hon var ganska skum och mediainriktad i början, men jag kan inte annat än erkänna att hon är rätt cool ändå. Och har faktiskt jäkligt bra röst! (även live, det hörs speciellt bra när hon kör poker face aukustiskt. :)

Nu blire mat och apelsin och tv! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0