Yesterday, all my troubles seemed so far away...

Aloha! Nej, det är inte jag som har det jobbigt, det är min lilla plutt i det belgiska landet. Å, vad svårt valen i livet kan vara ibland. Men det kommer att fixa sig, det kommer det! Igår hade jag jättekul, jag åt renbajsliknande mat som var lika god som alltid medan köttätarna åt chili con carne. Sen åt vi min lite brända paj (det är mitt signum) och därefter chips och film. Vi såg bland annat Orphan som är en av de mest frustrerande filmer jag någonsin sett! Jag ville bara slita tag i lilltjejen i filmen och ge henne på moppo. Men det var ett bra slut och en bra förklaring om varför lilltjejen var helt galen och mordisk. Jag gillar när skräckisar har en logisk förklaring, det gör att jag liksom lättare kan förstå... Jag vet inte riktigt... Och jag som inte ens skulle se skräckfilmer på ett tag! Men det kändes ändå faktiskt helt okej eftersom att mamman tog revanch.

I'm not your fucking mommy! Baaang!




Ja, det är något väääldigt fel med lillEsther...

Hoho det kändes bra. Oj, nu kanske jag avslöjade för mycket om någon tänkt se den. Den var bra i alla fall! Så det är faktiskt en jag rekommenderar. :) Nu ska jag gå och steka ägg för snart bär det av till Klubbfors till Mattias pappa och sambo. Det ska bli kul, jag har aldrig varit där. Hoppas att jag får köra. Jag håller på att bearbeta min karl i detta nu. :)

Nu har förresten Louise sett alla sagan om ringen filmerna! Hihi ni som läst tidigare förstår vad jag menar med detta. ;)

Nu blir det ägg! Ciao /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0