Earthquake

Stavas det så? Jag, som ansett mig ovanligt lugn inför teoriprovet och uppkörningen är tydligen inte lika lugn som jag vill visa. Hela natten har jag drömt om att jag övningskör. Så jobbigt! Hursomhelst, vaknade tidigt idag igen, även fast jag var uppe sent igår. Jag är äntligen klar med bröllopsalbumet till det nygifta paret som snart kommer hit. Jag är så stolt. Hoppas bara att dom också blir glada. :) Satt och nötte Disneylåtar och annan filmmusik till halv 2 inatt eller något sånt medan jag stack mig under naglarna hela tiden när jag skulle få bort det dubbelhäftande tejpet. Nu har jag ätit och ska snart hoppa i duschen. Carlssons kommer om en timme ungefär. Då ska jag utnyttja karlarna genom att dom får ta och bära ner paketet med överdelen till våran tvbänk som vi inte ska ha. När jag städar brukar jag få sätta mig och ta spjärn mot väggen för att kunna skjuta iväg lådan en bit. Så tungt är det. Och jag som brukar tycka att jag är hyfsat stark... Hahaha!

Nej, nu var det duschen... Och som ni kanske förresten förstår blev det typ noll pluggande igår. Ska försöka ta itu med det ikväll. Men nu ska jag bara ha roligt under dan. Jaa!

Kisses! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0