Härliga lördag

9 på morgonen vaknar jag av fågelkvitter. Och det är inte av vilken fågel som helst. Det är av våran blomkrukefågel. Igen. Den börjar alltid på morgonen, eller så är det jag som sover lättare då och vaknar av det. Hursomhelst är det enoying as poop. Jag fick vattna den jäkeln men inte gav han sig ändå. Toppen. Nu kommer säkert trädet att drukna igen och tappa alla sina grenar som den gjort förut. Och allt är fågelns fel. Hursomhelst, upp tidigt idag alltså. Sen lite läsning och allmän städning av lägenheten. Som det tekniska geni jag är lyckades jag till och med byta dammsugarpåsen. Yes! Sen gjorde jag en rejäl rensning av kylen. Jag är en fruktomaniac. Jag köper frukter av alla dess slag. Tänker på hur goda dom är i affären och köper ett dussing. Sen får dom mögla bort i kylen. Inte bra. Nu har jag hittat granatäpplet som jag ska äta upp. Dom är superdupernyttiga och ger inget av att bara ligga i kylen. Sedan kom min karl hem och drog med mig ut på stan. Vi åkte till Jysk och beställde två skrivbord som vi tittat på tidigare i veckan. Dom kommer om typ 2 veckor. Hur kul som helst. Då får vårat köksbord äntligen vara till för mat och inte datorer och diverse sladdar. Sen bjöd min karl mig på mat på Thai garden. Den blev glasnudlar med tofu och grönsaker. Yum. Efter det var jag in på Cubus som snabbast och hittade en lång tröja och spetsklänning, finfint. Men varför hittar jag alltid grejer när jag egentligen inte är ute efter något? Det är konstigt... Hursomhelst. Storhandling blev det efteråt eftersom att vi har en tom kyl att fylla. Så nu är den full. Ingen ny frukt dock. Måste äta upp den gamla först.

Helgen som skulle bestå av pluggande blir också en hel del annat. Imorgon kommer JOn och Louise och joinar mig och min karl på Pite havsbad. Hur kul som helst! Sedan blir det nog film och annat. Kanske vi spelar star wars RISK. Det är skitakul. Jag brukar äga i det. Eller jag brukade äga i det tills killarna slog ihop sig mot mig. Men sen blir det plugg. Den tid som är kvar av helgen. Övningskörning på måndag igen. Iiiii! Inte länge kvar innan teoriprovet!

Snart väntas svärmor och jag ska nog ta och vika bort all tvätt som jag tvättat i veckan så att man faktiskt ser att det finns en soffa under allt det där.

Jag till min karl idag (på coop): Kiss me, kiss me, annars säger jag bajs resten av tiden!
Karln: .....
Jag: Bajs, bajs, bajs, bajs, baaaajs!

Hugs! /H


Kommentarer
Postat av: Saaarayourlover

ahhaha! Du är då för söööt, och jag måste verkligen se den där fågeln som piper hela tiden! :D hahah! :P Jag gillar din taktik om coop! Ska kööra den på C, när vi har blivit sams, om sådär ca 1 - 2 år! :D



Loooove you baby! Saaaknar diig!

Pusspusspusspusspsusspusspusspuss

2009-10-03 @ 18:45:17
URL: http://girlaloneinbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0