Ja, men ja!

Skoldag idag. Trött som ett as tog jag mig ur den enormt sköna sängen. Jag sov i din Sara! Sen bar det av till skolan. Intressant dag, men hade kunnat få ur mer av den om jag inte varit så trött. Sen gick jag och handlade direkt när jag kommit till Piteå. Hatar ni också att glömma saker? Det gör då jag. För jag hade bara några hundra meter kvar hem när jag kom på att jag glömt en viktig ingrediens. Creme fraischen. Så Mattias fick fara efter att han kommit hem och duschat. Sen har jag pratat med Sara hela kvällen. Mysigt, min pussgurka! :D Senare i vinter (höst?) ska jag komma och hälsa på i den Belgiska landet. SPÄNNING! Jag lagade en räksoppa som var svinigt god. Nu vet jag vad jag ska äta resten av hösten (vintern?). ;)

Nu ska jag fortsätta prata med min brud.

Kisses!!!
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0