Let my love throw a spark, have a little faith in me

Tjenis!

Vet ni!!? Jag har fått mina tiden för teoriprov och uppkörning! JAAAAAAA! ÄNTLIGEN!!!!! :D Har suttit och pluggat från 9 imorse tills nu ungefär. Känns så otroligt roligt. Jag ska göra mitt allra bästa. :) Träffade en massa trevligt folk på körskolan som jag babblade och skrattade en hel del med. Alla verkar lika nervösa över teoriprovet och uppkörningen men så sa Daniel: Du kanske får köra typ femtio gånger, men vad spelar det för roll? Du kommer ju att få det tillslut. Och det har han väldigt rätt i. Det gör inget att misslyckas, för det kan bara leda till att jag lär mig mer. Och tillslut kommer jag ju att ha körkortet i handen. Ska försöka att inte förvänta mig något alls, inte tro att jag inte klarar det och inte vara stensäker på att jag gör det. Vi får se hur det blir, helt enkelt. Men jag ska göra mitt bästa.

Det blev inget skrivande igår, jag hade fullt upp all day long. Hade skola till tre ungefär, hemma kring fyra. Vi såg en Luleåinspelade äldre film, Vildängel, superbra! Men sorglig deluxe. Sen bar det av hemåt och disk. Nina ringde lite senare och vi hjälptes åt att installera hennes nya akvarium. Det blev hur fint som helst! Jag vill också ha ett akvarium, eller något levande i alla fall. Gärna en minigris. Är det någon som har en över till mig? Fast då vet jag inte hur allergivänliga dom är... Måste kolla upp det, för jag vill gärna ha en. Det kanske inte passar just nu, men senare. När vi skaffar hus och trädgård. Som Annikis. Eller kanske en hund, som Maries sötnows! Haha jag kanske först måste bestämma mig innan jag skaffar något djur. Hursomhelst, så bar det av ut på stan. Jag köpte randiga sockar och en ny måttsats eftersom att vi saknar vårat matskedsmått som mystiskt försvunnit. Festliga prylar alltså! Haha ;) Men det var nödvändigt. Sen blev jag jätteillamående efter en stund eftersom att jag inte hunnit äta middag så mamma tryckte i mig en räkmacka. GOTT! :D Sedan bar det iväg hem till mamma och pappa, jag fick köra. Mys.

Mormor: Om man bantar för mycket kan synen försämras. Eller jag har i alla fall för mig det...

Snart bär det iväg hem till min man, pizza och gos. HÄÄRLIGT! Imorgon är det plugga som gäller. Körkort och alla skolgrejer. Men jag känner mig inte stressad just nu, jag har tid och jag tar det som det kommer. Så någon form av pluggande ska det bli, antagligen all day long.

Min älskade i det belgiska landet kanske ska komma hem. Det vore helt underbart! Men samtidigt ska du välja det du själv vill och det som känns bäst. Jag kommer ju och hälsar på om du stannar och du kommer ju hursomhelst hem till jul. :D

Nu måste jag gå. Kisses!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0