Mmmm.

Har sovit 10 timmar. Lovely! :D Har dock ont i nacken idag, säkert efter allt datanördande igår... Hann dock inte klart allt igår men har precis skickat in resten. Hoppas att det duger. Jag orkar inte pilla nåt mer med texten. Nu får det vara bra med det. Jag och min älsklingsälsklingsgris ska snart fara och se Upp blir jättekul, sen fara ut och äta. Vi har varit och handlat jäkligt länge och sen till Mattias morfars grav och lämnade en krans. Sen blir det film, godis, chips och glass resten av kvällen (om jag orkar äta nåt mer) och bara mys. Vad mysigt det ska bli! :D Nu ska jag byta om eftersom att vi ska fara snart.



Vi, midsommarafton.

Kisses! /H


Kommentarer
Postat av: Evelina

nawww sötisar :)

2009-10-31 @ 21:22:08
URL: http://elinasandberg.blogspot.com
Postat av: Moa

Vilken fin bild på er :)

2009-11-01 @ 09:21:07
URL: http://maaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0