Mornin' sunshines!

Ååå detta är inte bra. Har fått en ny fläskig fläskläpp. Och jag vill inte ha den! Hoppas bara att den försvinner innan jag ska visa mig in public. Men den lär nog bli stor som vanligt. Och göra att det blir svårt att prata. Jaja, vi får väl se. Idag ska jag göra en massa saker. Främst ska jag plugga. Sen ska jag fara och handla till imorgon då gruppen kommer. Just det ja, städa skulle jag också! Aaa. Jag kommer att ha fullt upp hela dagen. Men det känns rätt okej, jag har liksom inget val. För jag måste göra det om det ska bli klart innan fredag. Igår hos JOn och Louise blev det en Johhny Depp kväll och vi låg på en säng på golvet och knaprade grejer. Mys! :D Jon och Louise har avlidat sina tuppar och ville ge en till Mattias. Big NO! Jag vill inte ha en tupp i frysen, det skulle kännas så hemskt. Kanske för att jag tänker att den ska ha fjädrar kvar och allt. I och för sig vill jag helst inte ha något kött alls i kyl eller frys men jag kan ju inte välja. Igår diskuterade jag och Louise våra karlars krav på oss som vi måste uppfylla innan vi ska föda barn. Mattias säger att jag måste börja äta kött. Louise sa:

Jon säger att jag måste se sagan om ringen.


HAHAHA! Det skulle jag gärna göra istället, så får Louise börja äta kött. ;) Okej, nu låter det som om att jag vill att jag vill ploppa ut ett barn imorgon, men det var inte riktigt så jag hade planerat... ;)
Nu måste jag sätta igång om jag ska hinna något!


Kisses! /H


Kommentarer
Postat av: marie

hehe det var något annorlunda måste jag säga, se sagan om ringen ;P hihi

2009-10-25 @ 18:07:24
URL: http://sutekidane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0