Nöt!

Som den lilla sölgris jag är har det inte hänt mycket sen svärmor och M´s mormor åkt (dom kom på besök en sväng). Har suttit och nött datorn som en annan nöt. Men imorgon, IMORGON blir det plugg! Det måste det! Nu har pudding gjort vitlöksbröd så vi ska sätta på någon film. Jag har kommit på att det är bäst att besluta sig för att göra något. Okej, det var en dålig förklaring. Men det bästa, i alla fall för mig, är att bestämma mig för att "nu gör jag det här fullhjärtat". Annars blir det så att jag sitter och pluggar lite, klickar runt lite och inte hinner se någon film. Förstår ni hur jag menar? Så nu ska jag gå och se en film. Och knapra på vitlöksbröd. Underbaringen har förresten satt ihop skrivborden så jag sitter vid "mitt" (till vänster) och njuter. Inget mer köksbordsnötande här inte! Okej, vitlöksbröden var det ja!

Kisses!! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0