Plügg

Igår skulle jag ju plugga. Det blev skoj istället. Jon och Louise kom och vi åt skitgod kladdkaka som Louise gjort och spelade mario party. Yey! :D Så jag får plugga idag istället, eller det skulle jag ju ändå göra så det är bara lite mer att göra.

Imorgon har jag och älskling varit tillsammans i fem år. Fem år. 1825 dagar. 43800 timmar. 2628000 minuter. 157680000 sekunder. Jag har älskar honom varenda sekund. Blivit jäkligt sur, velat bita honom någonstans. Men älskat honom ändå. Du och jag älskling.

Imorgon ska vi se på bio, köpa eller laga gomat, hyra film och äta en massa gott och bara må bra med varandra. Jag längtar dit, det känns speciellt även fast han hemma nu och allt är som vanligt. Men ändå. Fem år.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande i takt med The contours - do you love me.

Kärlek! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0