Snoozing

Shit my pitt vad jag var trött imorse. Eller, det är ju fortfarande morgon. Mattias väckte mig kring 7 genom att tända det galan ljusa ljuset och trodde att jag inte skulle kunna somna om efter det. Jag trodde väldigt fel. 8 Ringer klockan och jag går och slår om larmet så att jag måste upp först 9. Ljuvligt! Men jag var lika trött när jag steg upp kändes det som. Idag ska jag, som jag har sagt hela helgen, plugga, plugga och plugga. Det är mycket jag har att göra. Drömde förresten att Mattias kom hem och sa att han inte hade lust att jobba, att han skulle vara ledig några dagar. Då säger jag:

Okej, men får jag köra din bil?

 

Sen igår har jag dille på att köra. Det är superkul! Och kommer nog ta ett bra tag innan det lägger sig. Får bara inte bli lat och köra överallt. Men det är ju ingen risk när karln tar med sig bilen till jobbet. Annars vet man aldrig vad som skulle hända! Hehehe ;)

Nu ska jag plügga!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0