Snörvel

Puh. Det var ett tag sen. Jag har tagit körkort. JAG HAR TAGIT KÖRKORT! :D Så det har tagit några dagar för det att sjunka in. Det känns helt otroligt, tänk, nu kan jag köra vart jag vill, när jag vill. Jag behöver bara en bil också. Finns det någon som vill ge mig en? Nu har jag i stället lagomt passande blivit snörvlig. Men det gör inget. För jag har KÖRKORT! Idag fick jag köra med Mattias bil för första gången. Det blev motorstopp i rondellen med lång kö bakom. Men det fixade sig. Vi åkte och hämtade borden från Jysk som äntligen kommit. Nu gäller det bara att få ihop dom också. Men inte ikväll. Ikväll har jag ätit pizza och spelar nu mitt nya Harvest moon och äter godis. :) Imorgon ska jag och Elin + hennes karl och se Pablo Fransisco skämta stjärten av sig. Jag hoppas att jag skrattar ihjäl mig, det vore ett härligt sätt att kolavippa. HAHA! ;) Nej, inte än. Men skratta vill jag! :D Sen kanske det blir tjejkväll med tjejorna, fast det beror på hur pigg jag är och om jag blir mer sjuklig. Men jag hoppas att det går. Nu ska jag fortsätta greja på. Kisses!!! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0