Söndag.

Tjenis!

Pablo Fransisco var jäkligt rolig, men ännu roligare var nästan en av killarna från "förbandet", vad var det han hette... Sting? Fing? Flick? Ja, jag minns inte riktigt. Jag, som hör lika bra som en toffla trodde att det skulle bli jäkligt svårt att inte höra vad dom sa. Men det gick faktiskt bra! Istället hade jag problem att fatta vad dom sa. Men det är ju inte samma sak. ;) Vad svårt det måste vara att vara stand-up komiker. Man måste liksom vara jäkligt snabb och så måste alla fatta vad man menar. Eller så inte, och det kan ju bli kul det med.

Mattias, underbaring, kom och hämtade mig efteråt så jag kom hem kring 7, sen blev det mat och därefter bar det av till Nina och träffa henne och Evve plus några tjejor till. Värsta gobuffén hade hon dukat upp så det blev spel och en massa prat. Mys! :D Men jag kände mig lite hängig och fortfarande snorig så det blev inte så sent hem. Idag ska jag plugga. Jag måste plugga! Jag måste ta tag i det NU! Men först ska jag långa Mattias bil och fara (HELT SJÄLV!!!) och köpa ett svinigt snyggt armband som Nina hade köpt igår. Jag måste bara ha det jag med! Sen ska jag fara och handla mat. Det blir lax idag. Mums!

Nu tror jag snart att Mattias sätter igång med att skruva ihop borden. Jaaa! :D

Kisses /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0