Tomorrow.

Imorgon skriver jag teoriprovet. IMORGON SKRIVER JAG TEORIPROVET! Jag känner mig spänd, inte nervös än, utan spänd. Det ska bli riktigt kul. Jag har även precis bestämt att jag och ElinPelin + tillhörande karl ska se Pablo Fransisco den 17:e. YES! :D

Idag har det varit grupparbete och efter att jag kommit hem har jag inte gjort så mycket nyttigt... Men jag ska ta itu med allt nu. Vet inte vad som är bäst, vrålplugga teori eller helt enkelt kika igenom den lite lätt. Vi får väl se. Men jag lär inte lära mig något mer. Det är liksom fullt i huvudet. Hoppas bara att det räcker. Elin ska följa mig som sällskap och stöd och sen ska vi ut på stan och leta korgar. Det blir nog bra detta. Yes igen!

Hugs /H


Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan!



Vad skoj, lycka till! :D :D



Jag och mina kompisar Merja och Olle ska också se Pablo Francisco men i Umeå den 13 :D Ser fram emot det! Kramar

2009-10-07 @ 18:48:15
URL: http://maaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0