Wednesday

Shit my little pitt. Jag suger på engelska. Jag fick just slå upp hur onsdag stavas på engelska. Vad pinsamt. Men jag är verkligen sämst på det. Något annat jag varit dålig på är att uppdatera märker jag. Men dagarna, bestående av skolarbete flyter liksom ihop... I måndags var det grupparbete hos mig, det gick skitbra. Jag gjorde min berömda (i mina ögon) pastasallad och jag åt som en mindre gris. Sen, igår, var det skola hela dagen. Idag har jag varit och klippt mig. Nice! Kristin, som klipper mig, är svinbra och jättenoga. Hon klippte håret V-format bak och så blev det uppklippt men längre uppe på skallen så att min snedlugg kommer fram lite mer. Okej, det lät värsta invecklat. Ska se om jag kan få in en bild... Sen plattade hon det, och jag som är van att ha ett skatbo i håret känner mig jättekonstig i det. Det är liksom så... rakt. ;)

Det är vansinnigt mycket i skolan just nu, eftersom att jag har skjutit upp alla arbeten. Jag har bestämt att jag ska vara klar på fredag (får sitta hela den dagen) för att kunna vara ledig då jag och min lilla gris firar 5 år tillsammans. Kärlek.  Så resten av dagen kommer jag att plugga, sen ska jag se film med familjen ikväll och msa. Skola imorgon, halvdag och sedan troligen plugg... Tydligen har jag blivit bortlovad av min karl att fara och bada men jag får se om jag hinner. Jag hoppas det. Sen ska jag och Evve fara och simma också, fast det blir nog nästa vecka eller så, när jag inte behöver känna mig så stressad.

Igår var Jon, Louise och Pälskling hos oss. Vi käkade popcorn och spelade med vilda gester. Herregud vad kul det var. Karlar alltså...

Jon (ska gissa vilken låt min karl nynnar på, det är "jag hade en gång en båt" av Vreeswijk):
Jag hade en gång en... HATT!
Nej, hur gick den nu igen...
EN KATT!
Nej... EN BÅT!

HAHAHAHAHAHAHAHA!

Nu måste jag sätta igång om jag ska få något gjort. Och det blev inget foto, får försöka på datorn i Piteå imorgon.
Tjos! /h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0