Wohooo heelg!

Howdy och godkväll!

Idag har jag fått köra från Piteå, mamma, SteveO och jag åkte ner och gjorde stan osäker. Dvs. vi köpte slalomskidor åt Steve. Så se upp för honom i backen! När det nu kommer mer snö. På tal om snö... Medan Piteå är kallt, blåsigt och torrt är det värsta winter wonderland i Älvsbyn, om man jämför. (Jag är förresten här i Ä-byn nu) Nu behövs det bara en hel del mer så kan jag få riktiga vinter och myskänslor. Vad har hänt sen jag skrev sist? Jag vet inte riktigt, jag har mest pluggat och lagat dålig plättsmet. Sen la tv:n av imorse när jag satt och spelade HV. Inte bra. Får nog ta dit lilltv:n från Älvsbyn om stortv:n ska iväg till sjukan. Ikväll ska vi äta tacos, eller alldeles snart. Mums! Sen blir det idol och Wallander. Yes! :D Imorgon blir det paltätning med Carlssonparet, kaninbursbyte och en massa plugg! Måste hinna klart allt i veckan eftersom att allt ska in lördag. På måndag har vi gruppträff hos mig vilket innebär att jag måste städa. Men det ska också hinnas med! Sen har kissemissen ringt och krävt att jag ska ut och röja med henne och Elinpelin + annat folk imorgon kväll och det vore svinkul. Det är dock inte säkert att jag kan. Ska prata och planera med min karl. But I want to! :D Det var längesen jag svängde mina lurviga. Haha!

Nu ska jag gå och äta lite apelsin innan maten. Apelsin är mitt nya hallon. Svinigt gott! (I skurna klyftor).

Mamma till mig idag: Kom nu benrangel så åker vi.

Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0